مدرسه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

تحت حمایت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف

مدرسه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

تحت حمایت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف

مدرسه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

مدرسه توسعه پایدار، عنوان برنامه‌ای است که زیرمجموعه پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفته و در تلاش است که به توسعه دانش و توانمندی‌های عمومی مخاطبان خود راجع به حوزه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها یاری برساند. برای آشنایی با سوابق مدرسه، خدمات آن و راه‌های ارتباطی می‌توانید به منوهای سایت مراجعه کنید.

بوتان

سرزمین جاودانی من

کانال تلگرام

کانال تلگرام

کانال تلگرام

آموزش محرومیت زدا

  • آدرس مدرسه: تهران-خیابان آزادی-خیابان حبیب الهی- خیابان شهید قاسمی- کوچه گلستان- پلاک 7-پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف
  • تلفن:  66065139(داخلی صفر)  و 09129458095
  • ایمیل: iransdschool@gmail.com
  • وبسایت اختصاصی: www.sdschool.ir
  • کانال تلگرام مدرسه: sdschool@
 
             
 
 
 

*سلب مسئولیت: 

مدرسه توسعه پایدار در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و از مخاطبان خود نیز می خواهد که به این مسئله توجه جدی داشته باشند. انتشار مقالات، سخنرانی ها و یا ارجاع به وبسایت های مرتبط با حوزه توسعه پایدار، به معنای تائید تمام دیدگاه یا سوابق اشخاص و نهادهای ارجاع داده شده نیست.
مدرسه توسعه پایدار، معتقد است که برای درک بهتر نسبت به مفهوم توسعه پایدار، بایستی با دیدگاه طیف متنوعی از تجارب داخلی و جهانی و اشخاص و نهادهای دارای تجربه در این حوزه آشنا شد و این معرفی و آشنایی، لزوما به معنای تائید دیدگاه یا تجربه مورد اشاره نیست.
اشخاصی که در رویدادهای مدرسه توسعه پایدار به بیان دیدگاه و سخنرانی می پردازند، شخصا مسئول محتوای مطالب و سخنان خود از نظر علمی و غیرعلمی هستند. دعوت یک شخص به یک نشست به عنوان سخنران، به معنای تائید تمامی سوابق فردی یا سازمانی آن فرد و همسویی مدرسه توسعه پایدار با دیدگاه های شخصی یا سازمانی ایشان نیست.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.