مدرسه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

تحت حمایت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف

مدرسه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

تحت حمایت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف

مدرسه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

مدرسه توسعه پایدار، عنوان برنامه‌ای است که زیرمجموعه پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفته و در تلاش است که به توسعه دانش و توانمندی‌های عمومی مخاطبان خود راجع به حوزه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها یاری برساند. برای آشنایی با سوابق مدرسه، خدمات آن و راه‌های ارتباطی می‌توانید به منوهای سایت مراجعه کنید.

بوتان

سرزمین جاودانی من

کانال تلگرام

کانال تلگرام

کانال تلگرام

آموزش محرومیت زدا

همکاری با مدرسه توسعه پایدار

 

مدرسه توسعه پایدار، به عنوان اولین و تنها مرکز دانشگاهی-اجتماعی تخصصی مرتبط با توسعه پایدار در کشور، از همکاری با علاقه‌مندان از حوزه‌های مختلف تحصیلی که با دغدغه‌ها و اهداف مدرسه همدل و همراه هستند، استقبال می‌کند. توجه کنید که مدرسه توسعه پایدار یک نهاد غیرانتفاعی است که به دنبال ترویج و گسترش آموزه‌های مرتبط با توسعه پایدار با نگاهی ایرانی و مبتنی بر مولفه‌ها و ارزش‌های بومی است و معتقد است که توسعه پایدار ایران عزیزمان، نیازمند نگاهی متفاوت و درون زا به مفهوم توسعه پایدار است.

فرصت‌های همکاری با مدرسه توسعه پایدار بنا به شرایط، برنامه‌ها و پروژه‌های جاری، در سه دسته «کارآموزی حرفه ای اجتماعی»، «همکاری شغلی» و «همکاری داوطلبانه پروژه ای» قرار می‌گیرند. توجه کنید که ما برای هر شکل از فعالیت، معمولا معیارهای خاصی برای همکاران جدیدمان خواهیم داشت.

برای اطلاع از آخرین وضعیت موقعیت‌های موجود برای همکاری، بر لینک‌ صفحات مربوطه در زیر، کلیک کنید و در صورت تمایل برایشان اقدام کنید(با ارسال مدارک مطابق توضیحات):

 

 

1-فرصت‌های همکاری شغلی

فرصت‌های همکاری شغلی با مدرسه توسعه پایدار، فراخور پروژه‌های در دست، متغیر هستند و طیف وسیعی از دانش آموختگان رشته‌های مختلف تحصیلی می‌توانند مخاطب آن باشند.

1-1-فرصت همکاری در حوزه های اجتماعی مدیریت

 

2-فرصت‌های همکاری داوطلبانه در پروژه ها

ما برای برخی پروژه های اجتماعی خود(که بسیاری از آنها داوطلبانه و توسط مدرسه توسعه پایدار تعریف شده است)، به فراخور نیاز، به همکاری داوطلبانه ممکن است نیاز داشته باشیم. 

1-2-فراخوان همکاری در پویش پاسداری از زبان فارسی (کلیک کنید)

 

*اگر هر کدام از لینک‌های بالا غیرفعال است، بدین معنی است که مدرسه توسعه پایدار در حال حاضر برای آن دسته، همکار جدید نمی‌پذیرد.